Tuesday, April 17, 2012

rehat sejenak


Trima kasih untuk pemandangan yang indah...
Trima kasih untuk aroma hutan...
Trima kasih untuk kabut di atas gunung...
Trima kasih untuk hamparan sawah bagai karpet...
Trima kasih untuk tumpukan gunung...
Trima kasih untuk air terjun yg mengalir...
Trima kasih untuk pasir yang lembut...
Trima kasih untuk ombak yang bergulungan...
Trima kasih untuk bebatuan karang yang menusuk...
Trima kasih untuk ikan2 laut...
Trima kasih untuk perahu yang membawa ke tengah lautan...
Trima kasih untuk petualangan...
Trima kasih untuk kesempatan...
Trima kasih telah menemani...
Trima kasih telah membuat saya beristirahat dan melupakan semua kepenatan saya...
Trima kasih telah membuat saya tersenyum lebar...
Trima kasih untuk tawa yang terbahak-bahak...
Trima kasih untuk pengalaman yang tak terlupakan...
Trima kasih telah menjaga saya dengan amat baik...
Trima kasih untuk mata yang berkaca-kaca...







   
 Maaf jika saya jadi menyusahkan... :)
14-16 April 2012 @ Pantai Santolo - Garut

No comments:

Post a Comment